زبان انگلیسی

  • دوره مکالمات بازرگانی (BEC)

جهت ارتباط موثر مدیران و بازرگانان در عرصه تجارت و مذاکرات بین الملل، دانشکده رفاه نسبت به طراحی پکیج فشرده BEC مخصوص مدیران، بازرگانان، کارشناسان فروش و مسئولان بازرگانی شرکتها اقدام نموده است.

دوره یکساله مکالمه کسب و کار یا به عبارتی Business English مشتمل بر 320 ساعت آموزشی میباشد که در طول دوره،  کتاب از سری کتابهای Market Leader- 3rd Edition از انتشارات  Pearsonتدریس میشود.

ترم اول و دوم دوره هر کدام 55 ساعت آموزشی و سه ترم آخر هریک 70 ساعت آموزشی هستند.

دوره مکالمه بیزنس در واقع با هدف آشنایی زبان آموزان شاغل و یا جویای کار در هر حوزه ای با اصطلاحات و واژه های کاری طراحی شده و در طول دوره فرد با مهارت های نوشتاری (CommercialCorrespondence)شامل ایمیل نویسی و گزارش نویسی رسمی و غیر رسمی و مکالمات رسمی و غیر رسمی نیز آشنا میشود.

دراین دوره Business Culture  یا فرهنگ تجارت نیز آموزش داده می شود. به عنوان مثال: آموزشهایی از فرهنگ کشورهایی که ایران با آنها تجارت انجام می دهد.

درقسمت (Business Brief) و (Case Study) نکات و لغات و ساختارهای مرتبط به صورت کاربردی آموزش داده میشود. تمامی Reading های کتاب نیز با همکاری روزنامه اقتصادی فایننشال تایمز انتخاب شده بدین معنی که زبان آموز در مهارت خواندن نیز با مطالب روز بیزنس دنیا در تماس و ارتباط است.

در ضمن شرکت کنندگان در دوره BEC مدرک مورد تائید وزارت علوم ایران را دریافت خواهند کرد که قابلیت ترجمه نیز دارد.

 در دوره BEC ما به مباحث زیر می پردازیم:

معارفه، کار، مشکلات در محل کار، مسافرتهای کاری، غذا و تفریحات، خرید و فروش، مردم، تبلیغات، شرکتها، ارتباطات، فرهنگها، مشاغل، ایده های نوین، فشار کاری، مشاغل جدید، بازاریابی، مدیریت، تنش، محصولات، برند، تغییرات، سازمانها، پول، منابع انسانی، بازراهای بین الملل، اخلاقیات، رهبری، رقابت، بازاریابی بین المللی، برقراری ارتباط، موفقیت، ریسک، کارتیمی، افزایش نقدینگی، مدیریت بحران، تاثیر گذاری بر مخاطب، آموزش، استخدام، بودجه ریزی، استراتژی، مشاوره، تجارت آنلاین و مدیریت پروژه و ...

هر یک از این مباحث از دیدگاه تجارت آموزش داده میشود.

به عنوان مثال در مبحث معارفه یا Introduction بجای اینکه به دانشپذیران روشهای معارفه  اعم از نام، نام خانوادگی، شغل، محل زندگی و... را آموزش دهیم، به ایشان آموزش میدهیم که در یک جلسه بازرگانی چگونه خود را معرفی کنند، کارت ویزیت را با چه آدابی رد و بدل کنند، چه اطلاعاتی بر روی کارت ویزیت چاپ شود و در یک جلسه بازرگانی چه کسی اول خود را معرفی کند و مخاطب حاضر چه عکس العملی در هنگام این معارفه نشان دهد و...

این اصول که به ظاهر ساده مینماید در برقراری ارتباطات بازرگانی بسیار موثر است.

 

برای ثبت نام در این دوره کلیک کنید.